درباره انواع سمعک و فروش سمعک فوناک
نوشته شده توسط : محمد طاهری

اگر شخصی با ATS از سروصدا دوری گزیند،حساسیت شنوایی اش فروش سمعک فوناک به شرایط پیش از مواجهه بازمی گردد.الگوهای نمونه ای از بازسازی ATS بعد از مواجهه با صدا در شکل B1-18 نشان داده شده است. برای سطوح پایین مواجهه،مواجهه هایی با زمان کوتاه و یا هردو،حد آستانه را تقریباً با زمان لگاریتمی بازسازی کرده و بعد از یک روز از مواجهه کامل می شود (شکل B1-18خط نقطه چین) برای مواجهه های شدیدتر،TTS بزرگتر بوده و بازسازی با تأخیر انجام می شود،اما معمولاً در حدود یک هفته کامل می شود.اگر مواجهه با صدا شدید باشد،حد آستانه بطورکامل بازسازی نمی شود؛یعنی اینکه نمونه یک تغییر آستانه دائمی (PTS) را حفظ می کند (Clark,1991a).
PTSهای ایجاد شده با مواجهه سروصدا،مرتبط باNIPTS (تغییرات آستانه ی دائمی ناشی از سروصدا) هستند که در متونی که با تنظیمات و مقررات مواجهه با صدا سروکار دارند دیده می شود.(American National Standards Institute,1996;NIOSH,1998)
علائم TTS شامل پیرگوشی، احساس پربودن یا فشار در گوش و احساس صحبت کردن با صدای خفه یا آهسته می باشد. (Clark & Bohne,1999)اکثر مردم بعضی یا تمام این علائم را بعد از شنیدن موسیقی با صدای بلند چه بصورت زنده یا از طریق هدفون،شرکت در فعالیت های پرسروصدا مثل شلیک با اسلحه ی گرم،یا شرکت در وقایع ورزشی تجربه کرده اند. (Clark,1992) خوشبختانه مثل TTS، خودبخود، علائم معمولاً درمدت یک روز فروکش می کند.

منبع :

https://tehransafir.com/%d8%b3%d9%85%d8%b9%da%a9-%d9%81%d9%88%d9%86%d8%a7%da%a9/





:: برچسب‌ها: سمعک , قیمت سمعک , سمعک استارکی , سمعک اتیکن , سمعک فوناک , سمک زیمنس , سمعک یونیترون , سمعک ویدکس , انواع سمعک , خرید سمعک ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: